سلام من نسکافه بخورم بچم بد خواب میشه؟

۴ پاسخ

الان اشکال نداره تا سه چهار روز بخور ولی بعدش تو تشدید رفلاکس و کولیک میتونه اثر منفی بزاره

کافیین بچه رو بی قرار میکنه . چای نسکافه

فک نمیکنم تاثیر داشته باشه،من سر بچه اولم هرروز میخوردم ،کم خواب بود یه مدت نخوردم فرقی نکرد 🤣 فهمیدم کلا بچم کم خوابه
بعدش باز خوردم

نبابا من که تا یک ماهگی میخوردم هیچی نشد تازه اونموقع بهتر می‌خوابید تا الان

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۷ ماهگی