الان اشکال نداره تا سه چهار روز بخور ولی بعدش تو تشدید رفلاکس و کولیک میتونه اثر منفی بزاره
کافیین بچه رو بی قرار میکنه . چای نسکافه
فک نمیکنم تاثیر داشته باشه،من سر بچه اولم هرروز میخوردم ،کم خواب بود یه مدت نخوردم فرقی نکرد 🤣 فهمیدم کلا بچم کم خوابه
بعدش باز خوردم
نبابا من که تا یک ماهگی میخوردم هیچی نشد تازه اونموقع بهتر میخوابید تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.