من خیلی اسهال شدم چی بخورم به جنین آسیب نرسه

۴ پاسخ

موز هم عالیه

ماست باپونه

کته با ماست و نعناع
کمی عرق نعنا در حد دو قاشق با یه لیوان اب
سیب رنده کن بزار یخچال رنگش عوض شد خنک خنک بخور
میوه به هم برات خوبه
هم برا اسهال هم جنین
میوه و آبمیوه هم نخور

سیب
هویج
برنج کته ای با ماست چکیده
اب فراوان‌ که اب بدنت کم‌نشه
قرص لوپرامید

سوال های مرتبط