۶ پاسخ

بیومیل پلاس خیلی وزن میده من ب پسرم بیومیل پلاس میدم استپ وزنی کرده بود بخاطر رفلاکس دو هفته ۵۰۰گرم اضافه کردن ، خوشمزه هم هست ، من ده نوع شیر عوض کردم از هیپ وماجان تا اپتامیل نان ، انگار بیومیل سازگاری بیشتری دارد اکثر بچه ها دوسدارن بیومیل پلاس بگیر بعداپیدا هم نکردی میتونی بیومیل بدی

طبیعیه عزیزم دختر من ب دنیا اومده بود ۳۲۵۰ بود دوماهگی ۵۱۰۰ الان چهارماهشه ۶۵۰۰
موقع واکسن زدنم نشونم دادن خط منحی رو گفت محدوده طبیعیه این وزن

من‌بدنیااومد ۲۸۰۰چهارماهگی ۶۸۰۰تازه همش نگرانم ک چقدلاغره کلا انگاربهش نمیاد۶۸۰۰باشه

باید دوبرابر وزن تولدش می‌بوده
یعنی ۶۴۰۰
پس خیلی وزنش کم نیس
نهایت ۲۰۰گرم
نکران نباش

عزیزم طبیعیه،
پسرمنم ۳۷۵۰ دنیا اومد
۲ماه اول تقریبا هرماه ۱ کیلو اضاف کرده بود ولی ۳ماهگی و ۴ماهگی مث دخترشما هرکدوم ۶۰۰ گرم

خوبه که دختر من ۶ ماهگی 6300بود

سوال های مرتبط