وزن بچم کمه درسته😖شما چیکار کردید که بچه وزن گرفت؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

تخم مرغ ماثره روی وزن بچه

پودر پر پروتئین انترامیل بگیر روزی دو بار با شیر هر بار دو پیمانه خیلی خوبه پروتئین کامله

پروتئین
پروتئین
پروتیین
به مقدار زیاد.

مرغ، گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات (سه لیوان در روز)، میوه، مغزیجات، حبوبات

فداتشم همچنین😘 بیشتر بستنی و کباب ♥️

وزن بچه من هر سری رفتم گفت نسبت ب هفته اش کمه تو ۳۸ هفته شروع کردم روزی دو بار ی هفته لیدی میل خوردم بچم وزن گرفت 😁گرچه بستنی اینا هم زیاد میخورم

عزیزم نگران نباش پروتئین زیاد استفاده کن کباب کوبیده ، بستنی و شیر برنج خیلی خوبه برای وزن گیری بچه من بارداری اولم خیلی این سه تا رو میخوردم پسرم با وزن ۴ کیلو ۲۰۰ دنیا اومد😁

فکرکنم باید داپلر بدی اگه مشکل خونرسانی نداشته باشی خوراکتوباید درست کنی

هنو وزن گیری شروع نشده

تو محدوده نرماله ولی فسقلیه منم هم هفته شما بودم رفتم سونو ۹۸۰ گرم بود
گفت صبحانه ات حتمااا دوتا سفیده باشه و بهم یه مکمل داد
گفت تا سونو بعدی اگه نرمال نشده بود وزنش میفرستمت سونو داپلر
فعلا خودمو بستم به بند پروتئین 🥲😁

خیلی ام کم نیس نگران نباش مال من ۱ کیلو بود اونموقع

هرروز تخم مرغ آبپز بخور
میوه سه نوع بخور
مغزیجات بخور
ماهی بخور

روزی دوتا تخم مرغ بخور خیلی تاثیر داره خیلی

اره کمه. چیزای مقوی بخور در روز مقدار غذاتو ببشتر کن و تویدچند وعده بخور
پودر لیدی میل بگیر بخور
گوشت بخور
مرغ
عدس
کوبیده
بستنی
چیزای شیرین خیلی وزن میدن البته اگر قندت بالا نباشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد