و ن بچه ژنتیکه بنظرم والا من هرروز بستنی و سیب زمینی و گوشتم خوردم وزن نمیگیره زیاد
عزیزم ژنتیکیه من پسرم ریز بدنیا امد الان دخترمم ریزه با اینکه همه چیم خوردم اما بازم کوچولوعه
منم دور شکمش کوچیکه دکتر بهم امگا۳ و لیدی میل داد گفته دو هفته دیگه برم سونو
صدک بیاد بالا بهتره ؟؟ از صدک سرددرنمیارم
نگران نباش از این هفته تازه بیشتر و بهتر وزن اضاف میکنن،شیر خرما
بستنی
گوشت و مرغ
موز
آجیل
اینارو سعی کن بیشتر بخوری
هیچ فایده ای نداره من شبو رور دارم گوشت و مرغ و تخم مرغ میخورم هیییچ تاثیری نداشت امروز رفتم سون زدحال خوردم
کباب بخور
بستنی
مغزیجات
ویتامینای ک دکترت بهت میده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.