۷ پاسخ

و ن بچه ژنتیکه بنظرم والا من هرروز بستنی و سیب زمینی و گوشتم خوردم وزن نمیگیره زیاد

عزیزم ژنتیکیه من پسرم ریز بدنیا امد الان دخترمم ریزه با اینکه همه چیم خوردم اما بازم کوچولوعه

منم دور شکمش کوچیکه دکتر بهم امگا۳ و لیدی میل داد گفته دو هفته دیگه برم سونو

صدک بیاد بالا بهتره ؟؟ از صدک سرددرنمیارم

نگران نباش از این هفته تازه بیشتر و بهتر وزن اضاف می‌کنن،شیر خرما
بستنی
گوشت و مرغ
موز
آجیل
اینارو سعی کن بیشتر بخوری

هیچ فایده ای نداره من شبو رور دارم گوشت و مرغ و تخم مرغ میخورم هیییچ تاثیری نداشت امروز رفتم سون زدحال خوردم

کباب بخور
بستنی
مغزیجات
ویتامینای ک دکترت بهت میده .

سوال های مرتبط