خواهرا کل شکمم درد میکنه به خاطر چیه چیکار کنم ؟

۳ پاسخ

من شکمم ی زره سرما میخوره درد میگیره بخاطر همین بعدش جامو گرم میکنم اوکی میشه

چقدر عجیب. منم درد دارم اصلا نخوابیدم از استرس، منم فردا عصر به دکترم زنگ میزنم، یکشنبه هم وقت سونو آنومالی دارم،نمیدونم صبر کنم یا زودتر برم یه سونو عادی که خیالم راحت شه

منم همین درد دارم
یکی میگه طبیعی بچه داره بزرگ میشه
یکی میگه اگر زیاد طول بکشه باید بری دکتر
حالا منم تا عصر صبر میکنم ببینم چی میشه اگر بهتر نشدم میرم دکتر

سوال های مرتبط