۵ پاسخ

اره طبیعیه من هنوزم گاهی دارم

دكتر بهت شياف داده حتما به وقتش بزار شايد چيزي ميدونه كه داده

اره طبیعیه کاملا
شیاف هم جاشو محکم می‌کنه بگیره ولی کنه خوبه
اما اگر ول نکنه کدام باشه نه

بله من سر پسرم اینطور بودم بچه داره رشد میکنه

خیلی تحرک داشتی؟ من اگ تحرکم زیاد شه درد دارم

سوال های مرتبط