دیگه بزرگ شده
من از اول نمیگرفتم، به پهلو میذاشتم، تختشم آنتی رفلاکس میکردم
منم آروغش رو نمیگیرم دیگه
خواب باشه نگه میدارم بیدار باشه که نشسته سریع اروغ میزنه
بیدارش میکنی همون نوزادیم توخواب بیدارش نمیکردم اروغ بزنه
بیداربود گ بلند میکردم وگرنه پهلوش میکردم زیر سرشم بالشت بود
همین الانم تو خواب گریه کرد دادم دوباره خوابید
نبابا دیگ بزرگ شده نگهنمیدارم روشونه
دراز کشیدنی شیرش میدم خوابش میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.