۴ پاسخ

افسردگی نیست قشنگم .. هورمون ها بالاپایین میشن حالمون اینطوری میشه ..
منم گاهی وقتا اصلا نه حوصله کسی رو دارم نه دلم میخواد کسی رو ببینم 🫠
بهونه گیری میکنم و گریه میکنم🫠

منم ماه اخر همش گریه میکردم ودوست نداشتم جایی برم اصلا

عزیزم ازمن باتجربه ب تو
منم تو دوران بارداری افسردگی وحشتناک گرفتم همش پیش روانپزشک وفلان بودم
ولی بعده زایمان خداروشکر انقد حالم خوبم و ب بچه ها حال خوب میدم
اینو بدون افسردگی قبل زایمان خیلی بهتر از افسردگی بعده زایمانه چون اونموقع دیگ نمیتونی ب بچت عشق بدی

من شوهرم میگه از دخترمون بهونه گیرترشدی الکی نق میزنم غرمیزنم بهونه میگیرم اصلایه وضعیه

سوال های مرتبط