افسردگی نیست قشنگم .. هورمون ها بالاپایین میشن حالمون اینطوری میشه ..
منم گاهی وقتا اصلا نه حوصله کسی رو دارم نه دلم میخواد کسی رو ببینم 🫠
بهونه گیری میکنم و گریه میکنم🫠
منم ماه اخر همش گریه میکردم ودوست نداشتم جایی برم اصلا
عزیزم ازمن باتجربه ب تو
منم تو دوران بارداری افسردگی وحشتناک گرفتم همش پیش روانپزشک وفلان بودم
ولی بعده زایمان خداروشکر انقد حالم خوبم و ب بچه ها حال خوب میدم
اینو بدون افسردگی قبل زایمان خیلی بهتر از افسردگی بعده زایمانه چون اونموقع دیگ نمیتونی ب بچت عشق بدی
من شوهرم میگه از دخترمون بهونه گیرترشدی الکی نق میزنم غرمیزنم بهونه میگیرم اصلایه وضعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.