۶ پاسخ

وزنش که خوبه

وزنش خوبه ماشالا
زیاد درگیر وزن نباش اگه شیر خوب میخوره خوبه معدشو اذیت نکن

پسر من یازده میشه سه روز دیگ هشت کیلیوعه

مگه ۶ماهش نیست؟ ورنش کمه؟
من هنوز واکسنشو‌نزدم چند روز دیگه میزنم میبرم چکاب بنظرم باید همین حدود باشه یعنی کمه؟
قدش چقدر بود؟

من از یه پیج سویق کودک و سرلاک میخرم برای وزنگیری و اشتهای پسرم خوب بود

خبه ک وزنش ماشالاه دختر من الان شاید اینقد باشه وزنش🥲

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی