خانوما تب سنجم این مدلیه خوبه ؟

#فرزند پروری#دورهمی#بارداری#شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

منم ازاینا خریدم

دیشب خاب دیدم با این تب سنجا میخان تبمو اندازه بگیرن گلوله شلیک کرد بهم😕😂

منم از این خریدم

من چندساله دارم راضی ام

عالیه منم از همین گرفتم

منم از ایناوگرفتم ولی نمیدونم خوبه یا ن .چطور باید لستفاده کرد

اینا قیمتش چنده؟

منم از همين دارم ولي بنظرم ي جيوه اي هم بخر داشتن اونم ضرر نداره درسته سخته بچه نگه نميداره ولي داسته باش اونم

منم از اینا خریدم

میگن خوبه منم از اینا خریدم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین😍 مامان ماهلین😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری