مامانا شما بچه هاتون چند ساله از شیر گرفتین

تصویر
۶ پاسخ

من یک سال و نیم دخترمو از شیر گرفتم

پسرم ۱سالو۳ماه
دخترم ۱سال۵ماه ک بخاطر بارداری دیگه ندادم
این فندقی ک ۵ماه خورد الانم شیر خشکیع

پسر اولم از ۱۱ماه شبا موقع خاب بش شیرگاو میدادم
روزا هم شیرخشک
تا دونیم سال
دوسال نیم ک شد خشک رو قطع کردم
و همون یه وعذه قبل خاب شیرگاو
و یه وعدم عصرا موقع خاب میخورد
تااا ۴/۵سال میدادمش

من پسر اول یکسال هشت ماه دومی هم مینکارو میکنم

پسرم از آخرای ۱۱ ماهگی دیگه خودش نخورد

من پسرم خودش از 20 ماهگی تقریبا دیگه شیر نخورد.. از 21 ماهگی از شیر گرفته شد دیگه.

سوال های مرتبط

مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی