خانما دمنوش میوه ای تو بارداری ضرر داره؟‼️‼️‼️‼️‼️‼️

۵ پاسخ

من فقط با دمنوش میوه‌ای پریود میشدم اگه عقب میوفتاد😂

نه میوه که خوبه

من از دکتر پرسیدم گفت اگه دارچین داره بردار و بعد دم کن

سه ماه اول شنيدم دمنوش استفاده نشه

نه😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته نوزدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجدکم مامان کنجدکم هفته دوازدهم بارداری
خانما برای تنبلی تخمدان و PCO میخوام تجربمو بگم و تجربتون رو بشنوم🥰

من از ۱۳ سالگی کیست تخمدان های بزرگ داشتم که هی LD میخوردم دفع میشد و هی باز تشکیل میشد😓

از حدود ۱۸ سالگی دیگه کیست نداشتم اما تنبلی تخمدان داشتم که علائمش اذیتم نمیکرد ولی مهرماه گذشته که ۲۵ سالم بود یهو عود کرد!!!

من ۲۶ کیلو توی ۱ ماه چاق شدم و از ۶۰ کیلو شدم ۸۶ کیلو‼️

خیلی تلاش میکردم برای اصلاح سبک زندگی و تغذیه و ورزش و ….

ضمنا هیچ جلوگیری هم نداشتیم با همسرم😅 چون همه بهم میگفتن تو باردار نمیشی چون تنبلی تخمدان داری هرموقع بچه خواستی باید دوسال حداقل تحت درمان باشی 😕

توی ۶ ماه فقط تونستم ۶ کیلو از وزنم رو کم کنم

اما با همون کاهش وزن من یهویی باردار شدم!🤰🏻

ولی الان سورپرایز خدا توی شکممه😅😂❤️

بعدا فهمیدم همین کاهش وزن کم چقدر توی تنبلی تخمدان موثره!!

امروز که ۹ هفته شدم وزنم ۷۵ هست یعنی توی بارداری ۵ کیلو هم کم کردم‼️

بهم میگفتن ازدواج کنی تنبلی تخمدانت درست میشه که بدتر شد
الان بهم میگن بچه دار شی درست میشه
انشالله که بشه🙏🏻

خواستم تجربم رو بگم که بدونی تمبلی تخمدان با هر علائم آزاردهنده‌ای که داره باعث نمیشه تو نابارور باشی…یه تغییر کوچیک برات کافیه❤️

تجربه شما چیه؟