۱۳ پاسخ

من‌ک‌نمیتونم خودمو تکون بدم به زور واسه خودمون دوتا غذا میپزم ک‌نمیریم‌از گشنگی🤣چه برسه برا مردم‌آش بپزم😂

حبوبات گرونه
خودت بخور برسه به بچه ت

ماهم رسم داریم اش گندمی محلی می‌پزیم
ولی خیلی مواد غذایی گرون شده ولی درحد 20ظرف هم باشه میپزیم

ماهم رسم نداریم

خداروشکر نداریم 😅

اره ولی من الان هشت داره تموم میشه هنوز نپختیم😂😐اش رشته

ما رسم نداریم

ما اش ویارونه میپزیم پنج ماهگی مامانم سر دخترم پخت البته کنار کوکویبزی و کشک بادمجون و نون و پنبر سبزی و حلوام درست کرد حالا ماه دیگه برای پسرمم میپزه

بجا آش میشه ۱۰۰ تومن اینا صدقه داد

ن والا

نه اولین بار میشنوم

نه تازه میشنوم

نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان ماکان🩵مهرسام🩵 مامان ماکان🩵مهرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری