مامانا اش دندونی درست کنین بخورین خیلی مقویه
جاتون خالی

تصویر
۱۳ پاسخ

از شب قبل لوبیا و نخود خیس کنین
گندم با اب سرد خیس کنین
صبح گندم و نخود و لوبیا و اب قلم بزارین بپزه بعد ک کامل پخته شد عدس و ماش اضافه کنین
دوتا پیاز بزرگ خلالی تفت بدین با ادویه و نمک اضافه کنین
زیرشو کم کنین بعد نیم ساعت تا 40 دقیقه حاضره
نوش جونتون

رب گوجه زدی داخلش؟

بعد میشه زیاد درست کرد گذاشت فریزر ؟

دلوم خواست🫠🥴

به به منم عاشقشم😍

بلد نیسم میش دستوش بگی

ببخشید چه بیمارستانی برای زایمان مد نظرتون هست؟؟

منم خیلی دوست دارم ولی مناسفانه اونوقت کل خونه رو میدم رو هوا 😁😁😁😁😁

من می‌خوامممممم

آره عالیه

به به🤤

دستورشو میگی

وایییی میخواممم🥺

دستورش چیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی