خانما داخل اش دندونی گوشت گوسفند هم میریزن دیگ درست؟بعد کی باید بندازی؟

۹ پاسخ

من گوشت و با قلم باهم انداختم ولي پخت گوشت و ريش ريش كردم حبوبابتم جدا پختم ريختم

گوشت باقلم، ازاولش بنداز همراه حبوبات اینات بپزه بعددربیارریش ریش کن اضافه کن، یامیتونی جدابپزی آبشوبه آشت اضافه کنی گوشتم ریش ریش کنی اضافه کنی

گوشت چرخکرده رو قلقلی کوچیک کن سرخ کن بعد لحظه آخر به آش اضافه کن

اگه بریزی خیلی خوب میشه ولی اگه نمیخوای نریز

من تا حالا درست نکردم ولی همسایمون درست کرده بود توش سیرابی ریخته بود انقد خوشمزه شده بود

نه داخل آش دندونی گوشت نمیریزن اصلا
سرچ کن میاره بالا طرز تهیه اش

نه ما نمیریزیم فقط گندم باقلا نخود لوبیا

نه
اون اش عباسعلی

الان بااین وضعیت نمیریزن گلم اجباری نیست

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماکان🩵مهرسام🩵 مامان ماکان🩵مهرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد