سلیقه ایه بریزی خوشمزه تر و مقوی تر میشه ولی تو رسپی اصلیش نداره گوشت
نه والله
من تاحالا نشنیدم
ما فقط عدس رو میزاریم بپزه زیاد
بعد ابکش میکنم آبش رو حتما نگه میداریم
بعد عدس خالی رو با گوشت کوب میکوبیدم
پیاز داغمون اماده میکنیم داخلش زردچوبه و ارد میریزیم و اضافه میکنیم به عدس
اب عدس رو هم میریزیم
مزه جون میده
نه منم تاحالا نریختم
من با اب قلم میپزم .
تو یه مطلبی خوندم اگع پروتئین تو عدسی بریزی جذب اهن بالا میره
نه نمیریزن ولی من یبار ریختم خوب شد.ارزش غذاییش بیشتر میشه
نه گوشت چرخ کرده بریز یا سویا
ما نه توش سیب زمینی میریزیم باهاش بپزه هم لعاب میده هم خوشمزه میشه
من همیشه با مرغ درست میکنم. میتونی تیکه ای بذاری همراه عدس بپزه یا میتونی اخرش بیاریش بیرون ریش ریش کنی برگردونی داخل غذا
من گاهی میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.