۵ پاسخ

برو به سلامت انشاالله به زودیه زود برمیگردی و خوشحالیتو باهامون شریک میشی

بهترین تصمیمو گرفتی ک خودتو از استرس دور کنی . مرحبا ب تو و خوشبحال نی نی ک قراره بیاد و تو بشی مامانش

انشاالله که به زودی خوش خبر برگردی

ایشالله هم تو هم من با بی بی مثبت میاییم عزیزم امیدت به خدا 🤲❤️

انشالله دست پر برمیگردی عزیزم

سوال های مرتبط