۶ پاسخ

چرا عزیزم ما همیشه میخوریم
خیلی هم خوشمزس
ولی نمیدونم چرا اینجوری شده
یه بار یه ماهیی دیگه درست کردم اینجوری تو روغن جمع شد گفتن ب خاطر اینکه ماهی نر بوده اینجوری شده
ولی شیرو نمیدونم برا این باشه یا نه

من خوردم وای بهترین ماهی ک تو زندگیم خوردم بود خییلیییییییی خوشمزسستتتت

عزیزم یکم طول میکشه‌تا بپزه وقتی مزه دار کردی و خواستی سرخ کنی وقتی میذاری تو روغن زیر روغنو کم کن بذار حوب مغز پخت بشه عالییه ماهیش
میتونی باهاشم قلیه ماهی درست کنی بازم عالی درمیاد ماهیش واقعا خوشمزس

عزیزم جوابتو تو تاپیکای قبلت دادم 😐😐
ماهیو با پیاز و ابلیمو و نمک و زردچوبه وپودر سیرو فلفل مزه دار کن بزار چندساعت بمونه بعد از قسمت گوشتش بزار تو روغن داغ و زیرشو کم کن ک هم بپزه هم سرخ بشه چون ضخیمه بعد برگردون اونورشم ک پوسته سرخ کن موقع خوردن پوشستشو نخور خیلیا میخورن البته

چراماازبوشهرمیخریم عالیه

ماهی شیر عالیه عزیزم
ما فقط برای سرخ شیر و شوریده میخریم

سوال های مرتبط