۳ پاسخ

باید بهش بسازه یبوست و اسهال نشه رفلاکس نگیره

اپتامیل پرونوترا

منم مشکل تورو دارم هرنوع شیر خشکی بگی گرفتم آخرش نان میدم بهش فرنی هم از اخرا ۴ ماهگی شروع کردم خداروشکر داره بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی