حالا میان میگن چرا عکس میوه گذاشتی هوس میکنن🤣🤣🤣
من دبیرم، خداروشکر مجازی شد😅
بله من سرکارمیرم میام تازه خونه غذا هم درست میکنم همبرای شام هم نهار فردا 😢
من سیب ترش میخوام🥲بلاخره بعد 7 8ماه دلم یه نوع میوه خواست حالا کجا گیر بیارم😂خیر سرم رشتم اینجا فقط گوجه سبز دارن🤕😒
من به سختی کار میکنم.... شنیونکارم
... بخاطر مخارج بالا....
گرونی، تورم ....
چرا اذیت ک داره ولی چاره چیه؟؟؟؟
من تا آخر اسفند که ۲۰ هفته میشدم رفتم
فروردین خود مدیرمون مرخصی داد
از اردیبهشت مرخصی استعلاجی گرفتم منتظرم بیمه قبول کنه البته شورا پزشکی قبول کردن چون استراحت مطلق شدم منتظر بیمه هستم
منکه نرفتم از عید ...مرخصی استعلاجی گرفتم
منم میرم خیلی سخته مخصوصا صبح بیدار شدن اما چاره ای نیست
من دیگه از هفته دیگه مطب و تعطیل کردم چون دوقلو هستم
من پرستارم تا آخر ماه هشت میرم فقط ماه آخر میتونم از استحقاقیم استفاده کنم
منم هنوزم میرم. اذیت نمیشم ولی خیلی خسته میشم .ولی خیلی بهتره اینه بشینم توی خونه
من دستیار دندون پزشکم و تا اول تیر میرم که دیگ بعدش اماده بشم برا زایمان
مرداد زایمانه
مشکلی ندارم
بله میرم تو این شرایط مجبوریم واقعا😏
منم سرکار میرم هنوز عزیزم
داری میخوری ؟این خودتی که میخوره مگه حلاله بزاری اینجا بخوری ب والله اینجا حروم میشه😂😂😂
من هنوزم دارم میام سر کار
اذیت که صد. در. صد هستم
ولی خب مجبورم بیام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.