۳ پاسخ

قندت بالا هست ولیتیروئیدت خوبه.توی بارداری TSH کمتر از ۲/۵ اوکیه

همشون بالاس آره عزیزم دیابت داری باید رژیم بگیری و دارو بخوری
اینو ببین
من ۲۷هفته اینقدر بودم با ده روز دارو و رژیم سنگین ناشتا شد ۷۸دوساعت بعد صبحونه شد ۱۲۳ دیگه الانم دارم با قرص و مراعات کردن کنترل میکنم خطرناکه

تصویر

این جا مشخصه؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری