قندت بالا هست ولیتیروئیدت خوبه.توی بارداری TSH کمتر از ۲/۵ اوکیه
همشون بالاس آره عزیزم دیابت داری باید رژیم بگیری و دارو بخوری
اینو ببین
من ۲۷هفته اینقدر بودم با ده روز دارو و رژیم سنگین ناشتا شد ۷۸دوساعت بعد صبحونه شد ۱۲۳ دیگه الانم دارم با قرص و مراعات کردن کنترل میکنم خطرناکه
این جا مشخصه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.