انسولین دبه لدیی
منیش 229بوم
من ناشتام ۸۲ بود
بعد گلوکز ۲۱۵
دو ساعت بعد ۶۹
سه ساعت بعد ۶۷ 😑😑😑😑😑
روزی یدونه متفورمین دکتر غدد داده بهم
اتفاقا انسولین خیلی خوبه که. عدد قندتون بالاتر از اونه که فقط رژیم غذایی بتونه کنترلش کنه. انسولین بدون هیچ ضرری کاملا قندتو نرمال میکنه، دیگه استرس اینو نداری که وای الان بعد غذا قندم قراره چقدر بره بالا.
مالت آوا بیت قه ندت زؤر له سه رؤیه
انسولین میده
من قند یک ساعته 200 بود دکتر یه آزمایش دیگه هم برام نوشت گفت چند روز رعایت غذایی کن بعد برو این آزمایشه رو بده
اگه اومده باشه پایین که دارو نمیخواد ولی نیومده باشه دارو میده
هیچی بهت دارو انسولین میده درست میشه
قند و بزار کنار
نون و برنج و سیب زمینی و ماکارونی رو کم کن
هندوانه اینام ک خیلی قند داره رعایت کن
كدو ماست بخور
حتما تحت نظر دكتر دارو مصرف كن
🥲🥲🥲ینی تو دوقلو فرق داره ؟
پیش دکترت رفتی؟
احتمالا باید انسولین بزنی
رژیم غذاییت هم رعایت کن عزیزم
کلا قند و بزار کنار یه مدت
خیلی بوده که عزیزم رعایت کن مال من بعد خوردن شربت گلوکوز 98بود
واسه منم ۲۰۸🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.