۱۳ پاسخ

انسولین دبه لدیی
منیش 229بوم

من ناشتام ۸۲ بود
بعد گلوکز ۲۱۵
دو ساعت بعد ۶۹
سه ساعت بعد ۶۷ 😑😑😑😑😑
روزی یدونه متفورمین دکتر غدد داده بهم

اتفاقا انسولین خیلی خوبه که. عدد قندتون بالاتر از اونه که فقط رژیم غذایی بتونه کنترلش کنه. انسولین بدون هیچ ضرری کاملا قندتو نرمال میکنه، دیگه استرس اینو نداری که وای الان بعد غذا قندم قراره چقدر بره بالا.

مالت آوا بیت قه ندت زؤر له سه رؤیه

انسولین میده

من قند یک ساعته 200 بود دکتر یه آزمایش دیگه هم برام نوشت گفت چند روز رعایت غذایی کن بعد برو این آزمایشه رو بده
اگه اومده باشه پایین که دارو نمیخواد ولی نیومده باشه دارو میده

هیچی بهت دارو انسولین میده درست میشه

قند و بزار کنار
نون و برنج و سیب زمینی و ماکارونی رو کم کن
هندوانه اینام ک خیلی قند داره رعایت کن

كدو ماست بخور
حتما تحت نظر دكتر دارو مصرف كن

🥲🥲🥲ینی تو دوقلو فرق داره ؟

پیش دکترت رفتی؟
احتمالا باید انسولین بزنی
رژیم غذاییت هم رعایت کن عزیزم
کلا قند و بزار کنار یه مدت

خیلی بوده که عزیزم رعایت کن مال من بعد خوردن شربت گلوکوز 98بود

واسه منم ۲۰۸🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری