۱۰ پاسخ

گیگوز

من نان میدادم وزن اضاف نکرد درست .ببلاک میدم عالیه

آپتامیل
و بیومیل پلاس خوبن هرکی دیدم داده بچش تپلی شده

من گیگوز دادم بچه اولم عالی بود..هم وزن گیری هم دلدردش

سوپرامیل و بیومیل میگن خوبه، چی میدی الان؟

من ک گیگوز میدم عالیه تو دوهفته ۸۰۰ گرم اضافه کرد

نان.

سوپرامیل بهش بده

من گیگوز میدم دختر وزن اضافه نکرده اصلا خیلی وزنش کمه امروز میرم شیرشو عوض کنم

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی