خداروشکر من و کوچولوم وارد ۷ ماهگی سدیم🥹
ینی فقط ۳ماه موند💙🥹💙

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزبرم‌میشه بهم پیام بدین مم نمیتونم. پیام بده هرکاری میکنم

خدا را شکر
انشالله این ۳ ماه هم سریع تموم میشه و تو بغلت میگیری و لذت میبری

عزبزم درخواست دوستی دادم قبول کن

به سلامتی بگذرونی این ۳ ماه آخرو❤

خداروشکر بسلامتی😍
منم ۱۱ روز دیگه ۶ ماهم تموم میشم

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان Minel مامان Minel ۱۱ ماهگی
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری