مامانا‌ تون‌ فرنگی‌ دادین‌ به‌ بچه‌هاتون‌ ؟

۸ پاسخ

اره عزیزم ۱۰ دقه میذارم تو آب نمک بعد تمیز میشورم پوره میکنم با اوتمیل یا فرنی یا همینجوری خالی میدم بهش بخوره ولی فوق العاده حساسیت زاست حتما سه روز تست بگیر ببین حساسیت نداشته باشه

اره خواستی بدی قشنگ تو اب نمک نیم ساعت خیس کن من خودم یه لایه از روش جدا میکنم‌نمیدم توشو میدم

بله عزیزم

آره از ماه پیش دادم

اره خیلی وقته میدم

نه ندادم تا یکسالگی ممنوعه، جالبه چندروز پیش خونه مادربزرگ همسرم، مادربزرگش خواست بهش توت فرنگی بده دخترم خودش پس زد نخورد😂

بله میدم

بله خیلی وقته میدم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۴ ماهگی