۷ پاسخ

منکه انقدر بدبختی داشتم تو این ۲۰ چن روز اصلا ب خودم فکر نکردم

منکه جز بچم چیزی بلند نمیکنم

من ک یکروزم استراحت نکردم همه چیم بلند میکنم جارو برقی هم میکشم

حالا چ عجله ایه ربطی نداره طبیعی یا سزارین باید استراحت کنی

من که نمیتونستم بچمم بلند کنم از همون اول کالسکه گذاشتمش😂😂

میگن اندازه وزن بچه ولی نی نی اول من تپلی بود من نمیتونستم همسرم میداد بغلم و میذاشت سرجاش . تو روزم تو تاب میخوابوندمش یا جایی که منو ببینه بعد به کارام میرسیدم . نمیتونستم تو بغلم باشه

اندازه ی وزن بچه ات

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی