👈👈👈پستونک چه مارکی گرفتین؟؟یه مارک خوب معرفی کنین؟؟؟

۸ پاسخ

بیبی لند خوب بود برا پسرم
برا اینام بیبی لند خریدم

پستونک اونت ارتودنسی عالیع.شیشه شیرم دکتر براونز مدل آپشنال🤌🏼🤌🏼🤌🏼

مارک خوب قیمت نسبتا بالا اونت هست
مارک خوب قیمت مناسب ایرانی بیبی لند

درکل که اونت بهترین هست
اما اگر اقتصادی میخوای بی بی لند طرح ultra soft اونت بگیر ارتودنسی هست و عالیه قیمتی هم نداره نهایت ۱۸۰ تومن

من قبل بارداری واسه ۱۳ صفر بی بی لند گرفتم ولی الان هی اور شی از شکلش خوشم میاد

فیلیپس اونت گرفتم

هی اور شی گرفتم

من شب نما گرفتم مارک
دوتا هستن یکی گفت شب بده یکی روز

سوال های مرتبط