من کلا بجای سس سفید چیزدیگه می زنم
چن قاشق رب وباابجوش هم می زنم یکم رقیق بشه بعد لابه لا می ریرم خیلی بهتروخوشمزه تزازسس بشاملع
من نمیزنم
خامه بزن
بزن خوشمزه تر میشه
من بعضی وقتا با اب کرغ درست میکنم
من مامانم بدون سس درست میکنه ولی من دوس ندارم اصلا طعم لازانیا نداره خیلیم خشک میشه
بلی
جاش پودر سیر و اویشن بیشتر بزن
اصل سسش شیره دیگ
من با سس بشامل دوست دارم و واقعا محشرش میکنه و رب هم نمیزنم
ولی خیلیا دیدم نمیزنن و رب میزنن
البته دو سری آخر برای بچه ها درست کردم و سس نزدم و یه روش جدیدبود دیگه دیدم خوبه براشون درست کردم
اصل کار شیره اونجوری بدمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.