۲۵ پاسخ

منم آنومالی گفتن وزنش کمه تغذیه دادن دوباره ۲۲ هفته رفتم گفتن صدکش پایینه زیر ده بود ، بعد دوباره تغذیمو ادامه دادم در کنارش ال آرژنین خوردم ۲۶ هفته سونو دادم صدکش اومده بود روی ۷۰ ، ال آرژنین رو ادامه دادم دوباره ۳۲ سونو دادم صدکش همچنان ۷۰ ،
تخم مرغ آبپز فقط سفیده روزی سه تا
آبگوشت
حلیم
سمنو
کباب
شیر و خرما کره بادوم زمینی
همه قرصاتو بخور سر وقتش
کره خامه عسل
پروتئین مثل سینه مرغ تخم مرغ ماهی
بستنی
کله پاچه
شده حتی زوری بخور

دلستر و شیرینی خامه ای و هله هوله فقط خودتو چاق می‌کنه بچه وزن نمیگیره

فست فود بزار کنار کلا .

عشقم ناراحت نباشیا اصلا ببین دختر منم دو هفته شکمش و یک هفته رشدش عقب بود وزنش تو ۳۲هفته ۱۶۰۰بود با اینکه کلا در حال خوردن بودم بهترین سونوها رفتم هرکس گفت فلان دکتر خوبه رفتم پیشش آخرشم فایده نداشت تا لحظه آخر دو هفته عقب بود دور شکم و رشد خلاصه که ۳۹هفته با وزن ۳۲۰۰ ب دنیا اومد صحیح و سالم

ببین کم اشتها بودنت بخاطر اکتی ناتال نیست
من خودم اکتی ناتال اصلا بهم نمیسازه
از اول بارداریم تا الان اصلا مولتی ویتامین استفاده نکردم

من ۳۱ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود یکم کمه

منم مشکل کم بودن وزن دخترمو دارم😞واقعا باعث شده افسرده شم حال روحیم بدتر میشه همش😞

سلام عزیزم
اصلا استرس به خودت نده
من دخترم دو الی سه هفته میگفت عقبه و خیلی استرس میدادن بهم
کارم شده بود صبح تا شب تو گهواره و اینترنت سرچ کردن ....

اول اینکه
استرس رو بذار کنار و
از بهترین روزهای بارداری ت لذت ببر
دو هفته آخر سرعت وزن گیری خیلی بیشتر میشه

کاری که من انجام دادم و بیشتر از همه تاثیر داشت این بود که هر روز صبح ناشتا آب سیب طبیعی آماده میکردم میخوردم (البته اگه قند ندارید) آب سیب برای اینکه خون تمیز به جنین برسه خیلی موثره
سویق از جای مطمئن (سایت آی بانو هم خوبه)تو شیر حل میکردم میخوردم
بستنی و خامه هم فقط هفته آخر
غذاهای پروتئینی و کباب
کله پاچه و آجیل بستنی
اگه قصدتون زایمان طبیعی هست حواستون باشه که هفته های آخر خوردن غذاهای سنگین مثل کله پاچه اینا توصیه نمیشه
.
لیدی میل متاسفانه فقط وزن خودم رو زیاد کرد

گلم من ماه آخرم هرشب حلیم میخوردم صبح هاهم عدسی تخم مرغ آبپز ۳۷هفته زایمان کردم ۳۲۰۰بود✨

عزیزم مکمل چی میخوری؟ويتامين؟؟

پروتئین باید بخوری عزیزم
سمنو و بستنی و مغزیجات فقط به خودت وزن میده

عزیزم منم شنبه رفتم گفتم الان برگه زایمان و میده که گفت وزن بچه کمه هر هفته بیا فعلا خلاصه از استرس که نپرسیدم وزنش چقدره. ولی خودت دکتر گفت سفیده تخم مرغ حلیم بستنی پاچه و آش هایی که توش کشک داره بخور. شیکمتو با برنج و اینا الکی سیر نکن

عزیزم منم تو بارداری همین مشکل رو داشتم ۳۴هفته رفتم سونو گفت ۲کیلو یه هفته رشد خودش عقب دو هفته دور شکمش کم بود کارم گریه بود دو هفته یکبار سونو داپلر میدادم شریان سمت چپ رحمم ضعیف بود یکم
در نهایت دخترم ۳۸هفته و پنج روز با وزن ۳۲۰۰ب دنیا اومد کاملا سالم و سرحال الحمدلله
ارزش غصه خوردن ندارع اصلا نگران نباش
من انقد تخم مرغ حلیم عدسی ماست یونانی لیدی میل آبگوشت آجیل پروتیین خورده بودم که حالم بد میشد کاملا درکت میکنم

عزیزم جای بستنی و سمنو بیشتر گوشت و مرغ و تخم مرغ و لبنیات بخور

جبران میشه، اگه همه چی رعایت میکنی، ژنتیکی هست وزن پایین

خود گهواره زده ۳۳ هفته ۱۹۰۰ یعنی صد گرم کمه نگران نباش عزیزم تا دنیا بیاد وزن میگیره حلیم و کباب زیاد بخور عزیزم

۲۳۰۰بود واسه من

هیچی دیگه وزن کم هم به دغدغه هام اضافه شد🥲اخه منم مقامت شریان رحمی دارم
دکتر من که گفته روزی سه تا سفیده تخم مرغ و یه کاسه لوبیا سبز ابپز بخورم😣حلیمم میگن خوبه

غلط کردن همش استرس میدن.نگاه ژنتیک خودتون بکنین.ریز هستین یا درشت.خیر ندیده ها فقط استرس میدن.سونوت خوبه گلم

تخم مرغ ابپز بخور خیلی خوبه ماست پرچرب بستنی

عزیزم کله پاچه خوبه و حلیم
کلا شما خودتم ریزنقشی
همسرتم اگه اینجوری باشه طبیعیه
پسر منم همینو میگفتن که ریزه ولی بدنیا اومد ۳۱۰۰ بود هرروزم تپل تر شد
ولی خب مثل منو همسرم استخون بندیش ظریف بود

والا خیلیم کم نیست عزیزم ، همه که نباید بچه شون ۴ کیلو به دنیا بیاد
مهم اینه که صحیح و سالم باشن
اگه مشکل خونرسانی نداشته باشی با رژیم پر پروتئین درست میشه وزنش میاد بالاتر
اگرم خونرسانی باشه دکترت دارو میده بازم خوب میشه نگران نباش⚘️

عزیزم تخم مرغ و کباب و سینه مرغ بخور به زورم که شده

خیلیم کم نیس نترس یکم مغزیجات تخم مرغ سیب زمینی گوشت حلیم اینا بخوری اوکی میشی

خونرسانی به جفت خوبه؟داپلر انجام دادی؟

منم ۳۲ هفته رفتم وزن بچم همین قدر بود گفتن کمه

حلیم خیلی خوبه

سوال های مرتبط