فک کنم تا بخوای به ترسفک کنی بچه بدنیا اومده تموم شده
بیهوشی خییییلی سخته
وقتی بهوش بیای زمین و زمان رو سرت خرابه از شدددت درد
من هم بیهوش بودم هم بی حس
بی حسی واقعا خوبه
هیچی حس نمیکنی عزیزم ترس نداره
عزیزم اصلا نگران نباش اینشالله بسلامتی نی نی عزیزتو بغل بگیری برا عمل هم چه بیهوشی چه بی حسی با هرکدوم راحتی همونو بزار برات انجام بدن
برعکس من از بیهوشی میترسم بی حسی خیلی بهتره
عزیزمممم ترس نداشته باش
انقدر اینایی که توی اتاق عمل هستن انرژی خوب به ادممیدن ترس و استرس یادت میره
میخوابی بیدار میشی نینی بغلته
انشالله بخوبی میگذره
سلام گلم سزارین هستی
از چی میترسی بی حسی انقد خوبه بچت و میبینی اون لحظه
میگن بیهوشی کامل سخته بی حسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.