سلام خانما
اگه شریانا رحمی مشکل داشته باشه سزارین میکنن؟

۴ پاسخ

معمولن با دارو تا ۳۷هفته صبر میکنن دیگه میری زایشگاه اول ک با سوزن فشار بعد دیگه نیومد سزارین

دکترت کیه؟
پیش کی سونو رفتی؟

اره احتمال خیلی زیاد، شما مقاومت شریان رحمی دارید؟

فکر نکنم
مگر وزن گیری متوقف بشه

سوال های مرتبط