پودر لیدی میل چطور مصرف کنیم ؟شما چه جوری میخورین ؟

تصویر
۵ پاسخ

وا چرا من دلم خاس😂😂جدیدا هرچی میبینم میخام

قیمتش چند هست???

یه پیمونه تو نصف لیوان آب جوش سرد شده قاطی کن روزی یه بار
البته بعضیا به دستور پزشک روزی دوبار
باش شیر هم میشه خورد

به من گفته بود با آب یا شیر ولی جوشیده خیلی داغ نباشه فقط

دو پیمانه بریز تو آب جوشیده سرد شده بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی