دخترم اسهاله چی بدم بخور لطفا بگید🙏🙏🙏

۴ پاسخ

هر ۸ ساعت ی بسته بریز تو ۳ قاشق ماست

تصویر

پودر سنجد قاطی فرنی یا سرلاک اینا بده تاثیرش خیلی خوبه

نبات سوخته
سیب زمینی و هویج پخته
موز
ماست و نعنا
شیرخشک گاستروفیکس

کته ماست بده بهش یکم نعنا بریز رو ماست اکه دارو میخوای لوپرامید هم خوبه کیدی لاکت هر کدوم داری

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی