وای دو روزه ی حس پریودی دارم .خیلی استرس میگیرم خدایا😟😟

۴ پاسخ

منم اونروز نصف شب داشتم...بعددوساعت خپب شد...نمیدونم دلیلشو

منم اینجوری هستم امروز درد داشتم رفتم پیش دکترم گفت شیاف استفاده کن تا 10روز اگه خوب نشدی باید ازمایش بدی

شیاف استفاده کن عزیزم وحتما پیش دکترتم برو

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری