۳ پاسخ

تب نداره که نرماله دمای بدن بالای ۳۸درجه باشه تب محسوب میشه

تب نداره دخترتون عزیزم عالیه دمای بدنش

۳۷ و نیم تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد