واسه پیشگیری ازبیماری های سخت وکشنده ست بچه دو روز گریه کنه بهتر ازاینه که ماه ها تو بیمارستان باشه زدنش واجبه
بزن من از دکتر پرسیدم گفت اونایی که نمیزن اخرش بچه هاشون تو ۶ ماهگی ال ۱ سالگی مریض میشن
من نزدم
من میزنم.. چرا نزنم.. خب دوروز گریه میکنه اروم میشه.. قطره پاراکید بده ارومش میکنه..
من نزدم.اخه بچه ی کوچولو چه جونی داره ک خودت با دست خودت ویروس وارد بدنش کنی ک چی....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.