عزیزم عسل درمانی خیلی خوبه ....
خیلیا جواب گرفتند
عزیزم میشه بپرسم علایمتون چی بود از کجا متوجه شدیم زخم دهانه رحم دارین ؟
منم عزیزم داشتم کن ماه پبش خیلی کوچیک بود اوا که معاینه کرد که گفت عفونتت خیلی زیاده زخمم داری باید بسوزونیمش قبل سوزوندن یا همون لیزر تسن اسمیر گرف بعد بی حسی زد تو یک دقیقه زخم سوزوند بعدم بهم دارو داد برای عفونت و خشک شدن جای زخم ولی گفت تا یکماه رابطه ممنوع بعد یکاه رفتم گفت خوب شده هم زخم هم عفونت
مامانم عمل کرد
من یه پیج دارم خانومه عسلای خوبی داره اسپی کو. باهاش صحبت کن بهت مشاوره میده کلا عسل خوبه نگران نباش عزیزم ♥️🌱
دکتر متخصص گفت عسل تزریق کن 😐 حتما عوضش کن بیسوادو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.