من هنوزم باهامه ولی یکم بهترم
ن با شوهرای ما خوب نمیشیم عزیزم
من دارم میرم مشاوره
نه متاسفانه بدتر شدم. همین روزا میخام برم روانپزشک
نسبت به اوایل بهترم ولی چون بچه شیر میدم گاهی سیم های مغزم میچسبه بهم 😄 یا گاهی اثار افسردگی رو دارم
من خیلی بهتر شدم ، هنوزم بعضی وقتا میاد سراغم سریع خودمو مشغول میکنم که مثلاً یادم بره
من اصلا وقت نمیکنم بگیرم
من که داغون بودم خداروشکر خیلی بهترم
سعی کن بیش تر به خودت برسی چای گل محمدی بخور. آب و گلاب هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.