۱۱ پاسخ

چهار مغزم خوبه بخور..

خیلی کمه وزنش

دلستر،بستنی خرما،موز،ماکارونی،کباب

عزیزم مکملتو بخور اسپرین استفاده میکنی؟

من یه رژیم گرفتم تو یه هفته خیلی موثر بود ،صبح ها خامه و مربا یا عسل یا با کره،میانوعده اش،ارده با گردو،بعد ناهار ،میانوعده اش دوتا سیب زمینی آبپز با کره ،بعد شام، میان وعده اش خرما با کره بادوم زمینی ،شربت و دلستر جو هم در طول روز زیاد میخورم،بعد هر چیزی هم که میخورم آب خیلی زیاد میخورم که خون‌رسانی بشه ،سبزی هم با غذا بخور ،میوه هم زردآلو خیلی قوت داره

مامان گردو منم تقریبا همچین شرایطی دارم
منم ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود وزن بچم
از اون موقع لیدی میل و ال آرژنین و روزی یه تخم مرغ و گوشت کبابی و مغزیجات خوردم
ولی متاسفانه وزن بچم تو ۳۳ هفته کمتر از چیزی بود که باید باشه. نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم
البته من مقاومت شریان رحمی ام دارم

آبگوشت بوخور....سینه مرغ ب سورت کبابی بدون نون و برنج بوخور. گوشت اینارو کباب کن بوخور...هر روز بادام بوخور...معجون درست کن بوخور با بستنی شیر خرما کرا بادام زمینی گردو پسته بادام

مشکلی پیش اومده خوب وزن نگرفته؟مثلا سرما خورده باشی یا بی اشتها شده باشی

اجیل و بادام

حلیم بخور
خودت بستنی بخر با آجیل و خرما شیره انگور و شیر و پودر لیدی میل ترکیب کن و موز نوش جون کن
کباب و گوشت

لیدی میل بخور روزی سه لیوان مولتی ویتامینم دوتا بخور

سوال های مرتبط