۶ پاسخ

عزیزم نگو میخوام زود زایمان کنم مراقب خودت باش حتما بزار هفته هات تموم شه ریه بچت تشکیل نشه خدایی نکرده اسم میگیره خیلی سخته

وقتی کار میکنی خسته میشی ، تو دلیتم خسته میشه ، خوابش بیشتر میشه ، واسه همین کمتر حس میکنی تکوناشو
برای من که خیلی پیش اومده این موضوع

منم زیاد سرپا میشم یا کار میکنم حرکت نمیکنه و امگاری اونم خسته میشه🥺

من وقتی کار میکنم خودشو سفت میکنه نمیدونم چرا سرشم فشار میده به واژنم

عزیزم وقتی کار میکنی و در حال فعالیتی نی نی کیسه آب براش مثل گهواره میشه و میخوابه برا همین کمتر تکوناش میفهمی اصلا نگران نباش جاش عالیه

ن نترس چیزی نیست
از کارای خونه ک من کردم تو حاملگیم نگم برات همشم استرس داشتم میگفتم کم تکون خورد چون کار کردم عذاب وجدان میگرفتم
الان ماشالله سورمور گنده روی پاهامه نمیخوابه ن میزاره ما بخوابیم وزه خانوم
نگران نباش اوکیه

سوال های مرتبط