۲ پاسخ

من دو روز اول یک وعده دادم بعدش روزی دو وعده دکتر به من گفت جوری بده که توی ۵ تا ۷ روز بده ۱۲ قاشق هر وعده
بعد از ده روز هم دیگ بر حسب میل بچه اته ولی زیاده روی نکن
فرنی ، حریره ، فرنی با پوره سیب گلاب ، فرنی با پوره هویج ، یا پوره ها خالی😅

بستگی به میل دخترت داره
دختر من که اصلا فرنی رو‌ دوس نداره
بعدش حریربادوم درست کن
یه مدت کوتاه همینارو بده
بعدش برو سراغ پوره ها و سوپ

سوال های مرتبط