هندونه زیاد ضرر نداره ؟؟.

۷ پاسخ

قند نداشته باشی نه

هم نفخ داره. هم آب دور جنین رو زیاد میکنه. هم قند رو میبره بالا.

داره آب دوربچع زیاد میشه

دکتره من میگفت هندونه مثه آب قند می مونه باید زیاد نخوری

من خیلی میخورم خیلییییی دوس دارم

باعث زیاد شدن مایع دور جنین هم میشه شیرینم هست

قندش زیاده

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی