قند نداشته باشی نه
هم نفخ داره. هم آب دور جنین رو زیاد میکنه. هم قند رو میبره بالا.
داره آب دوربچع زیاد میشه
دکتره من میگفت هندونه مثه آب قند می مونه باید زیاد نخوری
من خیلی میخورم خیلییییی دوس دارم
باعث زیاد شدن مایع دور جنین هم میشه شیرینم هست
قندش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.