مامانا ت بارداری کسی تیروئید گرفته خطر ندارع برا جنین؟؟

۹ پاسخ

تیرویید خیلی مهم ‌و خطرناکه برای جنین باعث سقط میشه خدایی نکرده حتما باید با دارو کنترل بشه

اگه کنترل نشه و تحت نظر نباشه ممکنه باعث خونریزی و سقط بشه حتما دکتر برو ببین چی میگه

من هستم توی بارداری نگرفتم عدد TSH ۴.۳ بود که برای فرد غیر باردار نرماله ولی وقتی باردار میشیم این عدد باید حداقل زیر ۳ باشه
برای همین از ۸ هفته قرص میخورم ۲ ماه بعدش ازمایش دادم خیلی بهتر شده و قرص رو ادامه میدم

من قبل از بارداریم تیروئید داشتم الانم دارم دارو مصرف میکنم

باید بری دکتر غدد با دارو کنترل میشه عزیزم نگران نباش

نه عزیزم دارو بخوری مشکلی نداره ، اطرافیان من زیاد دیدم تو حاملگی داروی تیرویید خوردن

نه مامان دارو میگیری چیزی نمیشه نگران نباش

آزمایش دادی ک متوجه شدی؟؟؟

قرص تیرویید که بخوری ن عزیزم مشکلی پیش نمیاد
بعد زایمانت هم خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان نامی 🎡🧸 مامان نامی 🎡🧸 ۷ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری