الکی برو بگو آبریزش دارم ببینم بستری میکنن؟
دفعه قبل دکترم داشت میگف دیروز یکی بچه ش 4،300 بوده با بی دردی تونسته بدنیا بیارتش
با این وزن ها زایمان بعید هم نیس ولی بهتره مصرف مولتی ویتامین رو کم میکردی تا کمتر وزن بگیره. من خودم یه روز در میون میخورم
عزیزم باید بری از دکترت نامه بستری بگیری خب معلومه که خودت بری قبولت نمیکنن
برو از دکترت نامه سزارین بعلت وزن بالا بگیری بعد برو بیمارستان دیگه دست خودشون نیست که قبولت نکنن
با وزن بالا زایمان طبیعی نری هم بچه هم خودت خیلی اذیت میشین
۴ کیلو به بالا دولتیا هم سزارین میکنن منتظر چی هستید همین امروز برید سزارین کنید سونو میکنن خودشون یا اخرین سونویی که دادین رو میبینن سزارین میکنن
سلام چیا خوردید ماشالله توپولی شده
ماشاءالله 🧿
دکتر نانه میده میری سز
۴ یا ۴۲۰۰ به بالا رو سزارین میکنن فکر کنم. هرجا بری
ماشاالله چی خوردی وزنش اینجور شده؟
عزیزم بیمارستان اخرین سونو تو نگاه کنه بفهمن وزن بچه زیاد سزارین میشی
ای جانم کوچولوی تپلی 🥰🥰🥰
عزیزم برای وزن گیری جنین چیکارا کردی؟؟؟
خودت دیابت داری؟؟؟ و اینکه ویتامین چی میخوری؟
هزار ماشالله عزیزم بزنم به تخته
چیاخوردید اینجور وزن گرفته نی نی تون؟😍
با وزن بالا سزارین میکنند تا جایی که شنیدم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.