به نظرم حبیبی نبر
خواهر من پسرش الان ۱۳سالشه انقدر چاق شده
بهش میگفت هر روز دنت بخوره هر روز بستنی بخوره
بعد کلی ویتامین میداد
یه مدل پاستیل داد ویتامین خورد
دیگه بعد اون بچه شروع به چاق شدن کرد
تو نوجوانی همه اون ویتامینا دنتا بستیا خودشو نشون میده بچه اضافه وزن میگیره
دکتر باقریان
من پسرمو هر دوماه یکبار میبرم
دکتر حبیبی چیزی راجبش نمیدونم
دمتر حبیبی واس تغذیه عالیه ولی فک نکنم بتونی پیشش حالا حالاها نوبت بگیری
من حبیبی بردم راضی نبودم، بنظرم همچین تعریف میکردن نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.