۳ پاسخ

اره گوشت بالا اورده من ی تیکش همونطوری برجستس ولی ی تیکش صافه دست میکشم اصلا معلوم نمیشه

مال منم برجسته ست و نمیدونم چطوری میره کرمم گرفتم حوصله نداشتم بزنم ولی دوس دارم بره 🫩

مال من بالاس یه کم باد داره انگار ولی کلا رو مخمه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 ۱ سالگی