خانما شما دیگه حالت تهوع ندارید منکه هنوزم دارم مجبورم همش قرص بخورم

۴ پاسخ

منم فعلا ک دارم یروز امتحان کردم قرصمو نخوردم بالا اوردم

منم از ۱۶ ،۱۷ هفته ندارم ولی خیلی هارو دیدم تا اخرش داشتن

وای چقدر بد عزیییییزم😞 دلم میسوزه برا مامانایی ک تا اخر زایمان تهوع ولشون نمیکنه. وزن کوچولوت چقدر بود اخرین سونو؟

از هفته ۱۸ندارم

سوال های مرتبط