۶ پاسخ

سلام عزیزم گفته بودید نینی کیست مغزی تو آنومالی داشته، خوب شد؟ رفع شده ؟
دختر منم امروز آنومالی گفت کیست مغزی داره، خودمو قوی نشون میدم ولی خیلی ناراحتم

عزیزم ماه آخر باید فعالیت داشته باشی

من که بچه پایینه تحریک رحم هم شدم دوسانت هم رحمم بازه
فقط کمر درد و پادرددارم وانقباضی ندارم
نمیدونم چکارکنم

برو معاینه تحریکی انجام بدن برات

خب تهش ک چی باید ی حرکتی بزنن میخوان صبر کنن خدایی نکرده بچه مدفوع کنه بعد ی غلطی بکنن😕

چرا خودت نمیری بیمارستان
منم درد ندارم
شنبه میخوام برم زایشگاه

سوال های مرتبط