قیمت سنو گرافی برای تشکیل قلب جنین چقدرههه؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

من۶۰۰

من ۱۲۰۰ دادم

برو دولتی صد خورده ای میشه

دکترم تو مطب انجام میده ،۱۵۰۰،تازه گزارش سونو هم بهم نداد،فقط خودش نگاه کرد😐😐😐

برا من دکتر خودش تو مطب داشت انجام داد فقط هزینه ویزیت گرفت

من بیمارستان رفتم نمدونستم باردارم گفتم از پریودیم ۱۵ روز‌گذشته بیبیچکم منفی شده خودشون نوشتن سنو هم واژینال هم روی شکم شد ۹۰ هزار تومن 😁

۱۲۰۰

1100 شده

من ۹۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد