من۶۰۰
من ۱۲۰۰ دادم
برو دولتی صد خورده ای میشه
دکترم تو مطب انجام میده ،۱۵۰۰،تازه گزارش سونو هم بهم نداد،فقط خودش نگاه کرد😐😐😐
برا من دکتر خودش تو مطب داشت انجام داد فقط هزینه ویزیت گرفت
من بیمارستان رفتم نمدونستم باردارم گفتم از پریودیم ۱۵ روزگذشته بیبیچکم منفی شده خودشون نوشتن سنو هم واژینال هم روی شکم شد ۹۰ هزار تومن 😁
۱۲۰۰
1100 شده
من ۹۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.